احمدنجیم

غزلیات، دکلمه، شعرنو، دلنوشته

احمدنجیم

غزلیات، دکلمه، شعرنو، دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

اگه دوباره عاشق بشم

پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ
نمیگم دیگه عاشق نمیشم .
شاید بشم..!
اما این بار اگه عاشق شدم دوستت دارم رو اصلا به زبون نمیارم.. قربون صدقه رفتن که هیچی، نگرانی هامم اصلا بروز نمیدم..!
وقتی حالش بد بود باهاش صحبت نمیکنم و آرومش نمیکنم بجاش میگم برو یه دوش بگیر بهتر میشی..
 به عکساش خیره نمیشم تا دلم گیر چشماش نشه .. سعی میکنم وقتی  داره خودشو لوس میکنه برام بحثو عوض کنم تا وقتی صداش یادم اومد دیونه نشم..
وقتی خواست قسم بخوره که تنهام نمیزاره حرف شو قطع و بهش میگم لازم نیست قسم بخوری حرمت خدارو نشکون ...
خلاصه اصلا بهش گیر نمیدم پاپیچ کاراش نمیشم... اصلا انگار نه انگار ...




نظرات  (۲)

میگن هیچ عشقی تو دنیا ، عشق اولی  نمیشه ...
پاسخ:
دقیقا
... خورده هر کی گفته!!!

عشق اگه عشق باشی اولی و آخری سرش نمیشه........
پاسخ:
یه ادم باشخصیت وقتی  که نظر میزاره مودب تر برخود میکنه...
اما اون ادم بی شخصیت وقتی که شعور و درک از برداشت درسته معنی
 و حس نویسنده رو نداره بی جامیکنه نظر میده 😐

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی