احمدنجیم

غزلیات، دکلمه، شعرنو، دلنوشته

احمدنجیم

غزلیات، دکلمه، شعرنو، دلنوشته

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

شهر آشوب

شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۵۰ ق.ظ

من رانده ز میخانه ام از من بگریزید

دردی کش دیوانه ام از من بگریزید

در دست قضا جان بلب و دیده به مینا

سرگشته چو پیمانه ام از من بگریزید

آن شمع مزارم که ره انجمنم نیست

مهجور ز پروانه ام از من بگریزید

بر ظاهر آباد من امید مبندید

من خانه ی ویرانه ام از من بگریزید

دیوانه ی زنجیر هوس های محالم

افسونی افسانه ام از من بگریزید

آن سیل جنونم که به جان آمده از کوه

بنیان کن کاشانه ام از من بگریزیزد

زآن روز که دل مرد و عطش مرد و هوس مرد

من از همه بیگانه ام از من بگریزید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی